среда, 27 апреля 2016 г.

Випускна творча робота слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів Колесник А.Л. та Гулої Л.А.

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №7
СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ






«Створення сучасного освітнього середовища школи як  необхідної  передумови компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів»


Система роботи
 над науково-методичною
 проблемою школи


Колесник Анжеліка Леонідівна

Гула Людмила Анатоліївна


2016 рік


Зміст
Вступ ........................................................................................................................... 3
Теоретичні основи створення інноваційного освітнього
середовища навчального закладу ............................................................................. 4
Програмно-цільове управління процесом впровадження інноваційних
технологій  у навчально-виховний процес............................................................... 8
Основні напрямки реалізації науково-методичної проблеми................................. 9
Результативність роботи над науково-методичною проблемою.......................... 18
Висновки.................................................................................................................... 20
Список використаних джерел.................................................................................. 21
Додаток 1. Діагностування готовності  педагогічний працівників до роботи над                    науково-методичною проблемою та інноваційної діяльності ... 22
Додаток 2. Структура методичної роботи школи ................................................ 33
Додаток 3. Запровадження інновацій у структурні підрозділи
навчального закладу ................................................................................................ 34
Додаток 4. Якісний показник кадрового складу.................................................... 46
Додаток 5. Модель  «Школи життєтворчості»....................................................... 47
Додаток 6. Індивідуальна картка професійного самовдосконалення та результативності роботи над проблемою .............................................................. 48
Додаток 7. Банк даних освітнього середовища класу........................................... 50
Додаток 8. Моніторинг результативності роботи з обдарованими
та здібними учнями................................................................................................... 52

  
Вступ
Актуальність теми. Однією з основних умов входження України в глобальний освітній простір є модернізація й удосконалення якості освіти з урахуванням кращих світових практик, виконання заходів щодо вдосконалення освітньої системи із широким застосуванням сучасних освітніх технологій на всіх рівнях системи освіти, що є функціональною реалізацією розвитку сучасної освітньої системи, адекватної потребам суспільства й орієнтованої на інтереси особистості.
Сучасна освіта повинна готувати людину, здатну жити в глобалізованому                   і динамічному світі, сприймати його змінність як суттєву складову власного способу життя. Формування такої особистості потребує від навчального закладу генерації й акумулювання передових ідей у змісті, формах організації навчально-виховного процесу, визначенні нових стратегій діяльності.
Реалізація вищезазначених завдань передбачає визначення ефективних підходів управління навчальним закладом з метою створення сучасного освітнього простору школи, здатного задовольнити потреби споживачів освітніх послуг та допомогти особистості успішно соціалізуватися у мінливому світі.
Актуальність проблеми оновлення системи управління навчальним закладом  безпосередньо пов’язана з реаліями життя, серед яких головними є необхідність закладу швидко пристосовуватися до зовнішніх змін, забезпечення оптимального функціонування соціально-педагогічної системи та всіх її підсистем, постійний пошук резервів для розвитку.
Мета роботи: показати системний підхід до створення сучасного освітнього середовища через застосування інноваційної діяльності в усіх напрямах роботи закладу.

Очікувані результати: освітнє середовище школи із високим рівнем професійної підготовки педагогів, здатних надавати якісні освітні послуги сучасним учням, забезпечувати розвиток їхніх життєвих компетентностей.


..........................................


Комментариев нет:

Отправить комментарий