СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ
СТУПЕНІВ №7
СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ
ОБЛАСТІ
«Створення сучасного освітнього середовища школи як необхідної передумови компетентнісного підходу до
навчання та виховання учнів»
Система роботи
над
науково-методичною
проблемою школи
Колесник
Анжеліка Леонідівна
Гула Людмила
Анатоліївна
2016 рік
Зміст
Вступ ........................................................................................................................... 3
Теоретичні
основи створення інноваційного освітнього
середовища навчального закладу ............................................................................. 4
Програмно-цільове
управління процесом впровадження інноваційних
технологій у навчально-виховний процес............................................................... 8
Основні напрямки
реалізації науково-методичної проблеми................................. 9
Результативність роботи над науково-методичною
проблемою.......................... 18
Висновки.................................................................................................................... 20
Список використаних джерел.................................................................................. 21
Додаток 1. Діагностування
готовності педагогічний працівників до
роботи над
науково-методичною проблемою та інноваційної діяльності ... 22
Додаток 2. Структура
методичної роботи школи ................................................ 33
Додаток 3. Запровадження інновацій у структурні підрозділи
навчального
закладу ................................................................................................ 34
Додаток 4. Якісний показник
кадрового складу.................................................... 46
Додаток 5. Модель «Школи життєтворчості»....................................................... 47
Додаток 6. Індивідуальна
картка професійного самовдосконалення та результативності роботи над проблемою .............................................................. 48
Додаток 7. Банк даних
освітнього середовища класу........................................... 50
Додаток 8. Моніторинг результативності роботи з обдарованими
та
здібними учнями................................................................................................... 52
Вступ
Актуальність
теми. Однією з основних умов входження України в глобальний
освітній простір є модернізація й удосконалення якості освіти з урахуванням
кращих світових практик, виконання заходів щодо вдосконалення освітньої системи
із широким застосуванням сучасних освітніх технологій на всіх рівнях системи
освіти, що є функціональною реалізацією розвитку сучасної освітньої системи,
адекватної потребам суспільства й орієнтованої на інтереси особистості.
Сучасна
освіта повинна готувати людину, здатну жити в глобалізованому і динамічному світі,
сприймати його змінність як суттєву складову власного способу життя. Формування
такої особистості потребує від навчального закладу генерації й акумулювання
передових ідей у змісті, формах організації навчально-виховного процесу,
визначенні нових стратегій діяльності.
Реалізація
вищезазначених завдань передбачає визначення ефективних підходів управління
навчальним закладом з метою створення сучасного освітнього простору школи,
здатного задовольнити потреби споживачів освітніх послуг та допомогти
особистості успішно соціалізуватися у мінливому світі.
Актуальність
проблеми оновлення системи управління навчальним закладом безпосередньо пов’язана з реаліями життя,
серед яких головними є необхідність закладу швидко пристосовуватися до
зовнішніх змін, забезпечення оптимального функціонування соціально-педагогічної
системи та всіх її підсистем, постійний пошук резервів для розвитку.
Мета роботи:
показати системний підхід до створення сучасного освітнього середовища через застосування
інноваційної діяльності в усіх напрямах роботи закладу.
Очікувані
результати: освітнє середовище школи із високим
рівнем професійної підготовки педагогів, здатних надавати якісні освітні
послуги сучасним учням, забезпечувати розвиток їхніх життєвих компетентностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар